BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 26, 2012

gigi dah bertukar warna purple

hai .
hari sabtu lepas , appointment seterusnya dentist ketatkan wayar and tukar warna . kalau bab-bab tukar warna ni lah memeningkan gua . rambang mata jadinya . so pilihan kedua ialah warna purple cair . nama saintifik warna ni gua dah lupa la . hahaha .

time dentist ketatkan wayar , sakit jugak lah . terangkat kepala gua time dentist pusing wire . kihkih .
kali ni gigi dah ada perubahan yang ketara . gigi taring dah turun . suka-suka . haha . cuma kena praktis senyum depan kamera . sangat-sangat kekok bila nak senyum depan orang . huuuu malunya .

lepas dah settle , pergi kfc . mentang-mentanglah kfc sebelah dengan klinik gigi . family gua pun masuk dalam kfc . yang sedihnya tak dapat makan . jeles tul . sebab gigi tak kuat sangat nak gigit . disebabkan kesian , family gua belikan bubur mcd jer . huhu .

esoknya pulak , dah boleh makan macam biasa . hihi .

No comments: